Cel
Revenue powstało, aby zmienić sposób, w jaki sklepy eCommerce generują przychody. Zamiast opierać się na coraz wyższych budżetach reklamowych i mało rentownym pozyskiwaniu nowych leadów, stworzyliśmy narzędzie, które wykorzystuje największy atut każdego sklepu – własne dane o klientach i ich zachowaniach zakupowych.
Naszym celem jest wydobycie z danych realnej wartości i przełożenie jej na powtarzalne wyniki sprzedażowe. Revenue analizuje zachowania klientów (tzw. dane behawioralne), segmentuje ich i tworzy scoring, a następnie łączy działania w trzech kanałach: mailing, Google Ads i Facebook Ads – zwiększając przychody bez podnoszenia budżetów reklamowych.
Jest to możliwe dzięki koncentracji na zachowaniach zakupowych i naszemu narzędziu przychodowemu, które opiera się na analizie danych oraz bardzo precyzyjnym rozpoznawaniu wzorców zakupowych w Twoim eCommerce. Revenue łączy je z przychodami w odpowiednim czasie, dzięki czemu Twoi klienci otrzymują propozycje sprzedażowe tylko wtedy, gdy są gotowi do zakupu.
„Na podstawie dotychczasowych doświadczeń wiem, z jakimi problemami mierzą się polskie firmy, dlatego naszą motywacją było dostarczyć zautomatyzowaną strategię, która daje lepsze wyniki i kosztuje mnie niż klasyczne pozyskiwanie leadów, czy kampanie marketingowe. Takim rozwiązaniem jest Revnue – narzędzie do generowania przychodów”.
Piotr Konopko, CEO Revenue
Piotr Konopko
Doradca sprzedaży i entuzjasta danych i planowania strategicznego.
W przeszłości dyrektor sprzedaży oraz współzałożyciel i prezes softwarehouse’u.
Współtwórca strategii sprzedaży, która na rynkach IT/ERP wygenerowała ponad 150% wzrostu przychodów w ciągu 3 lat.
CEO Revenue.
Przemek Dziubek
Tworzę strategie marketingowe i CX oparte na danych – wybieram produkty, segmenty i momenty sprzedażowe, definiuję komunikację i przewagi marek. Niestandardowo łączę kropki biznesowe, które na pierwszy rzut oka wydają się irracjonalne.
Co-Founder, CMO CXO Revenue
Adam
Wdrażam precyzyjne narzędzia matematyczne odpowiadające na wyzwania biznesowe.
Rozwiązuję problemy firm poprzez gromadzenie, przetwarzanie i analizę danych. Logik i informatyk. Inżynier danych.
Ex-Big Tech & Space Tech (NASA, Google, Microsoft, Raytheon).
CTO Revenue
Wierzymy, że przyszłość skutecznej sprzedaży i marketingu to połączenie analityki danych, precyzyjnej segmentacji na bazie kluczowych zachowań zakupowych, bardzo wysokiej personalizacji komunikacji oraz orkiestracji kanałów – mailingu, Google Ads i Facebook Ads – w jedno spójne narzędzie przychodowe.
Wizja
Naszą wizją jest wprowadzenie do polskiego biznesu nowego standardu i dostarczenie w polskich firmach lepszych rezultatów. Chcemy pomagać polskim przedsiębiorcom sprzedawać więcej oraz na wyższej rentowności dzięki danym oraz AI.
Misja
Naszą misją jest pomoc firmom w generowaniu przychodów na bazie danych.
Wierzymy, że przyszłością biznesu jest podejmowanie decyzji na podstawie rekomendacji dostarczanych przez sztuczną inteligencję.
Dążymy do tego, aby standardem w biznesie stała się praca z danymi oraz rentownością w oparciu o AI.